Savska cesta 41, Zagreb
kadus@kadus.hr
+385 99 5120 488
Uloge ljudskih resursa

Uloge ljudskih resursa

Koja su očekivanja od ljudskih resursa


Uspješno poslovanje ovisi o nizu čimbenika, a apsolutni uspjeh je zagarantiran s uspješnim odjelom ljudskih resursa. Sve veća su očekivanja od ljudskih resursa da postanu:

 

  • Strateg u poslovanju: kontinuirano razumijevanje osnova poslovanja i stvaranje dobrih vrijenosti
  • Zagovaratelj promjena: ljudski resursi trebaju iznova predlagati inovativne tehnike promjena i omogućiti lakše provođenje istih
  • U službi zaposlenika: ljudski resursi su most između zaposlenika i poslodavca koji kreira sustav koji će zadovoljiti sve potrebe
  • Dio administrativne podrške: ljudski resursi žive u simbizi s kadrovskom službom te na taj način pružaju efikasan administrativni sustav koji je točan i dostupan

 

 

Kako bi lakše realizirali potrebe i očekivanja, nastala su glavna područja rada ljudskih resursa:

 

 

  • Pribava - osluškivanje potreba organizacije, kreiranje posla, razvoj strategije privlačenja zaposlenika, poboljšanje selekcijskih metoda, razrada sustava baze životopisa, vođenje selekcijskig procesa
  • Kontinuirani razvoj zaposlenika - razvoj i implementacija strategije razvoja zaposlenika, pomoć u ostvarivanju potencijala zaposlenika, traženje talenta, planiranje edukacija, evaluacija zaposlenika
  • Nagrađivanje zaposlenika - stvaranje sustava nagrađivanja, stvaranje motivacije među zaposlenicima, planiranje plaća
  • Organizacijska kultura - stvaranje sustava upravljanja organizacijskom kulturom, usmjeravanje organizacijske kulture
  • Pravni odnosi -  stvaranje propisa koji reguliraju radne odnose (ugovor o radu, kolektivni ugovori, mirovinska dokumentacija, zdravstveno osiguranje, ugovor o djelu, autorski ugovor), odnos sa sindikatima i ministarstvima

 

U planiranju potreba za ljudskim potencijalima moguća su dva pristupa.

 

1. temelji se na opisima poslova i radnih zadataka.              2. temelji se na definiranju potrebnih kompetencija u planiranju potreba za osobljem.

Razlika je u tome što, ako planiramo na temelju opisa poslova usmjereni smo na  pribavu specifičnog profila zaposlenika koji zna i može obavljati poslove točno definirane sistematizacijom.

A, ako planiramo na temelju unaprijed definiranih kompetencija možemo kasnije lakše ‘prekvalificirati’ zaposlenike, razviti kod njih ‘nove’ kompetencije i na temelju toga mijenjati i optimizirati njihovu poziciju (radnu ulogu) u organizaciji.


01.02.2023.

Kontakt

Savska cesta 41, Zagreb

kadus@kadus.hr

+385 99 51200488

Prijava u bazu
Radno vrijeme

Radimo od ponedjeljka do petka od 10 do 17 sati i tada nas možete kontaktirati ili posjetiti.

Društvene mreže

Vitomir Šimić, direktor

|

IBAN: HR1123600001102414775

|

Temeljni kapital 20.000

|

OIB: 24260602705

© Kadus.hr. All Rights Reserved.

Designed by HTML Codex